سفارش تبلیغ
صبا ویژن

daily-diarys

در زندگی‌های شهری امروزی، آپارتمان نشینی یکی از اصول شهری تلقی می‌شود. اجاره نشینی در شهر‌ها هم یکی دیگر از اصولی است که به کمک گرانی و ناتوانی افراد برای خرید خانه به وجود آمده است. پیدا کردن یک آپارتمان خوب برای اجاره همواره افراد را با دردسر‌هایی مواجه می‌کند.

شناسایی مالک

در هنگام اجاره حتما مالک واقعی را شناسایی کنید و با حضور مالک به بازدید منزل بروید تا بتوانید تمامی‌ مشکلات و مزایای آپارتمان را از شخص مالک جویا شوید. این موضوع از لحاظ مدنی و حقوقی هم برای شما حائز اهمیت است.

تحقیق

در مورد ملک، سابقه اجاره، همسایگان، رفتار مالک با مستاجران قبلی و... حتما تحقیق کنید که بعدا دچار درد سر نشوید.

سلامت مکان

در هنگام بازدید از سلامت ساختمان، نمور بودن یا نبودن، سالم بودن ایزوگام سقف و کف حمام و کف آشپزخانه مطمئن شوید. از سلامت در‌ها، قفل‌ها، پکیج، وسایل گرمایشی و سرمایشی کاملا اطمینان حاصل کنید.

مدارک

مدارک مالک، مدارک اجاره نامه، متراژ آپارتمان، امکانات آپارتمان از جمله مواردی است که باید دقت کافی بشود.

امنیت

در مورد امنیت مکان مورد نظر مطمئن شوید، همچنین از سلامت منابع روشنایی در واحد مسکونی و راه پله‌ها و همچنین آسانسور مطمئن شوید.

تست تاسیسات

فشار آب واحد مسکونی را در زمان بازدید تست کنید و از فشار آب مطمئن شوید. فاضلاب را هم تست کنید که مسیر آن باز باشد و بعدا دچار مشکل نشوید.

الویت های شخصی

در زمان اجاره آپارتمان شهید کشوری اصفهان و یا هر مکان دیگری، حتما اولویت‌های خود را در نظر بگیرید. اینکه منزل شما به مدرسه، محل کار، درمانگاه، ایستگاه اتوبوس، مراکز درمانی و یا هر مکان دیگری که مد نظر شماست دسترسی داشته باشد. همچنین در صورت داشتن اتوموبیل از داشتن پارکینگ مطمئن شوید.

در هنگام عقد قرار داد تمامی‌ مدارک و اسناد اجاره نامه را با دقت ببینید و بررسی کنید و در صورت مغایرت با نظر شما اعتراض کنید و از امضای آن پرهیز نمایید.