سفارش تبلیغ
صبا ویژن

daily-diarys

نظر

 

فراگیری یک یا چند هنر می‌تواند در روند بالا بردن اعتماد به نفس افراد تاثیر به سزایی داشته باشد. به علاوه می‌تواند یک ممر درآمدی هم برای آن‌ها فراهم کند. انواع کلاس های هنری در سطح شهر‌ها برپا است و افراد می‌توانند با مراجعه به آن‌ها در کلاس مورد علاقه خود شرکت کنند.

هنر‌های تجسمی‌

در مراکز آموزشی هنر‌های تجسمی‌ آموزش نقاشی ( سیاه قلم، رنگ روغن، آبرنگ و... )، طراحی، گرافیک، خوشنویسی و خطاطی، سفالگری یا کوزه گری، منبت کاری و معرق و... به هنرجویان توسط بهترین مربیان انجام می‌شود.

نمد دوزی

نمد دوزی به ظاهر هنری ساده به نظر می‌ آید ولی می‌تواند یک هنر کاربردی برای شما باشد. در این کلاس‌ها تمامی‌ تکنیک‌های کار با نمد را آموزش می‌دهند.

نقاشی روی پارچه

نقاشی روی پارچه قدمت زیادی دارد. طراحی بر روی پارچه، تیشرت، شلوار، کفش، مانتو و... یکی از لذت‌های این هنر است. با یادگیری این هنر افراد می‌توانند هر طرحی را بر روی این اقلام پیاده سازی کنند.

آشپزی

هنر آشپزی یک هنر خاص است و کاری به جنسیت ندارد‌. در کلاس‌های آموزشی آشپزی، افراد با پخت انواع غذا‌های حاضری، مجلسی، مدرن، سنتی، اروپایی، خاورمیانه ای و... آشنا می‌شوند و تمامی‌ نکات در مورد خوراکی‌ها و تلفیق آن‌ها را یاد می‌گیرند.

عکاسی جواهرات

عکاسی به تنهایی یک هنر است و عکاسی جواهرات هنر اندر هنر محسوب می‌شود، زیرا نیاز به م‌هارت و دقت بالایی دارد. نکاتی مثل ترکیب بندی نور، فوکوس دقیق، شفافیت فضا، نمای طرح و... همگی از ملزومات هنر عکاسی جواهرات است.

خیاطی

افراد با فراگیری این هنر علاوه بر اینکه می‌توانند بسیاری از مشکلات شخصی خود درباره دوخت و دوز را رفع کنند می‌توانند یک منبع درآمد خوب در آینده هم داشته باشند.